Flag Counter

piątek, 15 lutego 2013

dzięciołowe łowy, w których najlepsze ujęcia zrobiłem tylko lornetką:)

to nie reklama, tylko reklamówka


Cooo?

łyyyyy

krrraaaaaaaa!!!!

łyyyy?

przymknij pan na to oko

hm?

no dobra nie mam racji, więcej nie będę


mewa białogłowa - albinos





karczycho do przeglądu









Wbił się?



- gdzie ona jest?                                                                                                                                       - gdzie on jest?


coś mnie za uchem swędzi. Po słonince?


LOVE LOVE LOVE

LOVE LOVE LOVE
I co? Czyżby ktoś ie zgadł?

też LOVE LOVE LOVE:)


3 komentarze:

  1. Fajne fotki, mewa, dzięcioł ale ta z łabędziami bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia bardzo ładne, ale ten gawron jest po prostu genialny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Myślałem, że poza znajomymi, którym wciskam moje posty mejlami, nikt tego nie ogląda:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń