Flag Counter

niedziela, 26 maja 2013

dużo młodzieży w porze obiadowej

korzystając z okazji, że się uganiały z mewami białogłowymi, które wpadły na obiad, wpadłem do rybitw:



kolejna zagadka: już nie, zanim skończyłem publikować dostałem informacje, że makolągwa
krzyżówka - prawie jak pluszcz (ponieważ coś mi się popsuło w dodawaniu filmów, na relację zapraszam na: http://youtu.be/18-Oxx9Tm3c















na łabądkach

kilka gałązek do rzeki i zaczęło się pozowanie






































ja z wątku: prawie jak pluszcze:0

2 komentarze:

  1. Najcudownieszy czas...maluchy wychodzą z gniazd
    i z szeroko otwartymi dziobami na smakowity kąsek czekają.
    Wielkie brawa , za cierpliwośc, wspniały refleks, no i szczęście .
    Gratuluję!!! wszystkich ujęc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasze dzielne rybitwy , gdzieś znikły...

    OdpowiedzUsuń